zondag 12 februari 2017

thema muziek op de nieuwe website

Dag allemaal,

vanaf vandaag kunnen jullie onze wekelijkse foto's terugvinden
via de website van de school.
Ga naar www.st-pietersschool.be,
vervolgens klik je op klasblogs,
en vervolgens op juf Lindsay.
Als je dan op thema muziek klikt
kom je op onze foto's terecht.
Helaas zitten er nog beginnersfouten tussen.
Sommige foto's heb ik blijkbaar
in een ander formaat genomen (verticaal) 
en deze worden niet gedraaid op de site.
Nu ik het weet, kan ik er volgende week op letten.
Wie een berichtje wil sturen
kan dit doen 
door onder mijn foto 
op de site te klikken op
"stuur een email".
De foto's die nu nog op deze blog staan
zal ik nog enkele weken laten staan 
(voor als je nog foto's wil kopïeren van je
zoon of dochter).
Daarna maak ik de blog leeg.
Veel  plezier
bij het bekijken van de foto's en
een fijne zondag gewenst.

Geen opmerkingen: